Kalite Politikamız

Kalite için belli standartlara sahip olmak gerekir. Görev tanımları, uygulama talimatları, yetki ve sorumluluk dağılımları, belirlenen organizasyon yapısına uygun iş akışları yapmak gerekir. Güçlü bir otomasyon yapısına sahip olmak gerekir. Titiz çalışmak ve verilen hizmetin sonuçlarından emin olmak gerekir.

Müşteri ile iletişimi hiç kesmemek, hep canlı tutmak ve hep onların yanında olmak gerekir. Müşteriler ile sigorta şirketileri arasındaki dengeyi iyi kollamak gerekir. Müşterilerin çıkarlarını korumak ama sigorta şirketini de güç durumda bırakmamak gerekir.

 

Bütün bu sayılanlar bizim kalite politikamızın esaslarını oluşturmaktadır. Müşterilerimizi bu kalite anlayışı ile kazanmayı ve kazanılan müşterileri de elde tutmayı hedefliyoruz. Biz kaliteli hizmet yaparız demekle kaliteli hizmet olmayacağının farkındayız.